Obchodní partneři
Skupiny firem, kontaktní osoby, provozovny, ověřování přes veřejné zdroje, obchodní případy, marketingové kampaně, aktivity.
Pro změnu ekonomického systému musí existovat pádné důvody. V sekci Jak mi TeamOnline usnadní práci jsme jich pro Vás hned několik připravili. Chcete-li jen rychle zjistit, zda má TeamOnline konkrétní vlastnost, mrkněte na Parametry systému. Detailní seznam funkcí a modulů pak naleznete v sekci Řešené oblasti.
Skupiny firem, kontaktní osoby, provozovny, ověřování přes veřejné zdroje, obchodní případy, marketingové kampaně, aktivity.
Sklady, zásoby, složené karty, obaly, inventury, výrobní čísla, expirace, šarže, rozpuštění dodatečných nákladů, párování příjemek a přijatých faktur.
Varianty nabídek, objednávky, zálohové doklady, fakturace, obchodní scénáře, akční a sezónní cenové listy, čárové kódy, EET.
Interní doklady, pokladny, banky, saldokonto, výstupy pro státní správu, automatizace běžných účetních operací, plánované doklady
Modul pro záruční/pozáruční servis, plánování smluvních revizí a údržby, karty zařízení, práce s náhradními díly, podklady pro fakturaci.
Tvorba vlastních sestav, analýzy zboží, odběratelů a dodavatelů, analýza zakázek, TeamReporter (plánované zasílání výstupů e-mailem).
Výměna dat pomocí XML, CSV, ISDOC, EDI, exporty sestav do PDF, Google GSuite, MS Office, Office 365, Libre Office, datové schránky.
Uživatelské role, přístupová práva, schvalování dokladů, vnitrofiremní hierarchie, monitorování změn dokladů, GDPR.