Řešené oblasti systému TeamOnline
Obchodní partneři
Správa kontaktů je páteří CRM v systému TeamOnline. Umožňuje snadné sdílení dat v rámci podniku, poskytuje komplexní a podrobnou správu partnerů a potencionálních klientů, sledování komunikace a příležitostí, podrobných kontaktních informací a souvisejících dokumentů. U každého kontaktu je zobrazena souhrnná vizitka, která umožňuje rychlou a snadnou recenzi základních faktů o klientovi.
Přehled funkcí- Firmy, osoby, provozovny, kontakty
- Obchodní případy, zakázky
- Platební podmínky, limity, slevy
- Kontrola platební morálky
- Ověřování spolehlivosti plátců DPH a účtů
- Načtení informací o subjektu z ARES, VIES, ORSR,
- Ověřování dle CreditCheck
- Logobanka
- Rychlá vizitka firmy (celkem fakturováno, dluží, po splatnosti, objednáno, ...)
- Zařízení firem (např. karta servisovaného stroje)
- Ceníkové, účetní a branžové zatřídění firem
- Aktivity (emaily, úkoly, schůzky, telefonáty)
- Marketing (cílové skupiny, kampaně)
- Smlouvy
- Projekty
Katalog a zásoby
Zkopírovat existující ceník, upravit, uložit pod novým názvem a zadat jeho platnost. Tento proces jsme maximálně zjednodušili. Ceníky lze tvořit jak pro skupiny odběratelů (Koncový odběratel, DealerABC, VIP), nebo se sezónní platností (Vánoce, léto, akce). K produktům lze dohledat vhodné dodavatele dle poměru termín dodání/cena, evidovat balení, hmotnost, rozměr atd. Zboží lze jednoduše evidovat jako skladové zásoby se vším co k tomu patří (oceňování metodou fifo/vážený průměr, výrobní čísla, šarže, expirace a další). Ve spojení s modulem objednávky lze zboží rezervovat pro zákazníka nebo dokonce pro daný obchodní případ a stanovit do kdy má být zboží blokováno. K modulu Katalog-zásoby doporučujeme čtečky čárových kódů nebo RFID.
Přehled funkcí- Katalog produktů a služeb
- Šarže a expirace
- Výrobní čísla
- Oddělení zboží a služeb (jako v e-shopu)
- Účetní skupiny
- Oceňování zásob metodou FIFO, vážený průměr
- Traceabilita
- Hlídání minimálního množství na skladě
- Čárové kódy
- Inventury
- Složené karty
- Balení
- Podpora přepočtu měrných jednotek
- Lokace zboží a majetku
Nákup a prodej
Systém pomáhá řídit celou obchodní proceduru od prvotní poptávky, přes varianty nabídek, generování dodavatelských poptávek až po finální fakturaci a vyskladnění. Spojení funkcí přednastaveného toku dokladů, mezních stavů a očekávaných následovníků činí ze systému TeamOnline silný obchodní nástroj. Pomocí grafických symbolů program názorně informuje obsluhu o dokladech vhodných k dalšímu zpracování (např. objednávky zajištěné zbožím). Praktická je možnost přiložení související dokumentace, e-mailů, aktivit a poznámek k libovolnému účetnímu dokladu.
Přehled funkcí- Poptávky, objednávky, zálohové listy
- Vydané a přijaté faktury
- Daňové doklady přijatých a poskytnutých záloh
- Plánovaná fakturace
- Akční a sezónní cenové listy
- Přepočet cen dle změn kurzového lístku
- Hlídání minimálních marží
- Rezervace (na zakázku; s časovou platností)
- Podpora obchodních scénářů
- Workflow
- Schvalovací procesy
- Hromadné akce
- Podpora EET
- Nastavení "thank you" zpráv pro zákazníky po zakoupení produktu.
Ekonomika a finance
Komplexně řeší problematiku podvojného účetnictví. Chytré předvyplňování hodnot, chytrý párovací mechanizmus využitý nejenom u faktur, spolehlivé kontroly a automatizace běžných operací.
Přehled funkcí- Interní doklady
- Pokladny
- Banky
- Elektronické bankovnictví (Multicash, ABO, Citidirect, SEPA)
- Účetní skupiny subjektů a zboží
- Účetní typy
- Agendy, knihy, vzory dokladů
- Střediska
- Zakázky
- Štítky
- Podpora hospodářského období
- Podpora cizích měn
- Automatické účtování
- Automatické párování
- Automatický výpočet párovacího rozdílu dle povoleného rozdílu
- Automatické kurzové rozdíly
- Drobný majetek
- Hmotný a nehmotný majetek
- Odpisy rovnoměrné, zrychlené a kapacitní (časová linka)
- Návrh a tvorba vzájemných zápočtů
- Analýza salda dle variabilního symbolu, subjektu a částky
- Pohledávky a závazky dle zpoždění
- Inventarizace pohledávek a závazků
- Tvorba upomínek
Servis - revize a údržba
Tento modul umožňuje vést u jednotlivých zákazníků karty zařízení (např. strojů) a jejich technických parametrů a plánovaných činností (pravidelná revize, údržba a pod.). Z těchto podkladů lze generovat měsíčních plány revizí a údržby dle technických oborů, sledovat a vyhodnocovat průběh plnění plánu a generovat podklady pro fakturaci. Ideální je propojení jednotlivých činností s modulem osobní kalendář technika.
Přehled funkcí- Správa záručního a pozáručního servisu
- Evidence zařízení partnera
- Atributy zařízení
- Evidence a dohledání náhradních dílů dle typu, roku a výrobního čísla
- Plánování údržby a revize
Výroba
Modul Výroba je navázán na obchodní agendy nákupu a prodeje. Překlopením přijaté objednávky do výrobní zakázky začíná vlastní proces výroby, přes analýzu zajištěného materiálu, vyskladněním do výroby, přijmutím výrobku a následně jeho fakturací.
Přehled funkcí- Strukturovaný kusovník
- Možnost individuální změny struktury výrobku v zakázce (zákazník si například přeje změnit u jedné komponenty použitý materiál)
- Technologické postupy
- Plná provázanost se skladem
- Kalkulace nákladových cen
- Sledování zajištěného a nezajištěného materiálu
- Interní a externí výrobní zakázky
- Podpora čárových kódů pro záznam výkonů a pohybu materiálu
Manažerské výstupy - MIS
Tento modul slouží vrcholovému vedení firmy a každý řídící pracovník zde získá potřebné informace ke kvalitnímu rozhodování a to jak hodnotově, tak i graficky. Libovolná sestava může být snadno vytvořena pomocí nástroje uživatelská tvorba pohledů. Například pohledem na prodeje vzniklé z konkrétní marketingové kampaně snadno vyhodnotíte účinnost kampaně. Jednoduše porovnáte výkonnost jednotlivých obchodních zástupců, prodeje podle oblastí, druhu zboží, ročního období atd.
Výsledky lze automaticky zasílat emailem.
Přehled funkcí- ABC analýza nákupu a prodeje
- Upozornění na změnu tendence nákupů zákazníka
- Analýza zakázek a rozpouštění nákladů
- TeamReporter (plánované zasílání výstupů e-mailem)