Služby
Termíny školení
Témata školení
Jak školíme TeamOnline
Organizujeme pravidelná školení zaměřená na jednotlivé oblasti systému TeamOnline.
Školení probíhají v provozovně naší společnosti na Praze 4. Mimo pravidelně pořádaná školení, Vám můžeme nabídnout také možnost školení individuálních která mohou probíhat i u Vás ve společnosti. Výhodou individuálního školení, je možnost získat praktické dovednosti přímo nad Vašimi daty a jeho zaměření na problematiku spojenou s oborem ve kterém podnikáte.
Pokud máte zájem o sestavení individuálního školení na míru Vaší společnosti, kontaktujte nás.
Nabídka školení
Pro efektivní využití všech vlastností systému TeamOnline ve Vaší společnosti, jsou nutní dobře proškolení uživatelé.
A04 návrh sestav (rozsah školení 1 den)
Práce s programem iReport
- Multijazykové sestavy
- Exporty do PDF, Word
A01 administrátor systému (rozsah školení 2 dny)
Školení určené pro Administrátory systému TeamOnline, postupy nastavení systému, seznámení s číselníky a datovým modelem aplikace. Předpokládá se pokročilejší znalost práce s počítačem a operačními systémy.
Obsah školení:
- postup instalace serverové části a požadavky pro provoz klientské části
- zálohování databáze
- kopie databáze
- tvorba uživatelských účtů
- nastavení přístupových práv
- definice firemní hierarchie
- definice datových zdrojů pro nástěnku
- přidání uživatelských dotazů
- uložené filtry
- nastavení služby TeamReporter
- úprava a připojení tiskového výstupu do aplikace
- nastavení synchronizace s Google Apps
- žurnál
A02 implementátor systému I. (rozsah školení 5 dní)
Školení pro pracovníky, kteří budou mít na starosti přizpůsobení systému TeamOnline specifickým potřebám uživatelů.
Obsah školení:
- seznámení s oblastmi a možnostmi přizpůsobení systému
- návrh datového modelu a tvorba modulu v prostředí TeamOnline
- agendy, typy a vzory dokladů
- definice workflow (předchůdci/následovníci dokladů)
- tvorba kopírovacích procedur
- definice stavů workflow, milníky, vkládání before a after operací
- tvorba a úprava účetních typů
- tvorba pohledů
- tvorba tiskové sestavy a její připojení do aplikace
- konverze dat z jiného systému
A03 implementátor systému II. (rozsah školení 2 dny)
- komunikační rozhraní a napojení na okolní aplikace
- XML komunikace
- použití REST API, SOAP
Z01 základní dovednosti, obsluha aplikace (rozsah školení 1 den)
Školení pro začínající uživatele v TeamOnline. Předpokládá se základní znalost práce s počítačem. Toto školení je určeno pro nové uživatele. Jsou zde seznámeni se základy ovládání systému a jeho filozofií. Cena je stanovena za osobu a hodinu.
Obsah školení:
- typy dokladů a formulářů
- vyhledávání v datech
- filtrace a třídění dat
- tisk výstupních sestav
- exporty výstupních sestav
- volba formátu tiskových sestav
- exporty dat
- přizpůsobení vzhledu aplikace - nastavení řazení a pořadí sloupců, nastavení vlastního stromu vybraných činností
Z02 začínáme účtovat (rozsah školení 1 den)
Na tomto školení Vás naučíme v systému TeamOnline účtovat.
Obsah školení:
- typy dokladů
- účetní vzory
- párování
- následníci a předchůdci dokladů
- práce s doklady faktura, pokladna, bankovní výpis, interní doklad
- účetní výstupy
- výstupy pro státní správu
- saldo
- pořízení karty majetku a generování odpisů
Z03 skladové hospodářství (rozsah školení 1 den)
Školení určené pro pracovníky skladu.
Obsah školení:
- Katalog produktů a služeb
- Výrobní čísla
- Oddělení zboží a služeb (jako v e-shopu)
- Oceňování zásob metodou FIFO, vážený průměr
- Hlídání minimálního množství na skladě
- Čárové kódy
- Inventury
- Složené karty
- Balení
- Lokace zboží a majetku
Z04 pokročilá cenotvorba (rozsah školení 3 hodiny)
Pro prodejce je určeno školení kde se seznámí s možnostmi cenotvorby v TeamOnline.
Obsah školení:
- tvorba cenových listů
- sezónní ceníky
- přepočty ceníků a jejich platnosti
- skupiny zboží
- skupiny firem
A03 konec roku
Školení pro administrátora systému kde se naučíte vše co souvisí s prací ve více účetních obdobích. Jak inicializovat dokladové řady, zamykání dokladů.
Termíny aktuálně vypsaných školení
V případě zájmu o individuální školení nás neváhejte kontaktovat
Vývoj software na zakázku
- Máte specifický obor podnikání a nevyhovují Vám již hotová řešení ?
- Narážíte u svého produktu na technologická omezení?
- Vytvoříme vám databázovou aplikaci přístupnou i z webowého prohlížeče.
Specializace
Specializujeme se na vývoj podnikových informačních systémů zaměřených na týmovou spolupráci a sdílení informací mezi vzdálenými pobočkami firem.
Technologie
Při vývoji podnikových aplikací využíváme námi vyvinutý framework TeamOnline, umožňující provoz aplikací v lokálních sítích, v CLOUDu či mobilních zařízeních. Vlastnosti tohoto frameworku byly využity i na vývoji stejnojmeného informačního systému, který komplexně pokrývá oblasti účetnicví, obchodu, výroby, CRM, servisu, řízení projektů, správu dokumentů atd... Výhodou je, že tyto hotové komponenty se mohou též jednoduše stát součastí zakázkových řešení. Při vývoji využíváme technologie: JAVA, HTML5, AJAX, nástroje: ELI-Tools, SCOUT, XavaPro, Eclipse, PowerDesigner.
Zaslat poptávku
Chcete se dozvědět více? Stačí nezávazně vyplnit následující formulář a budete kontaktováni naším specialistou.
Realizované projekty
Fortuna sázková kancelář, a.s.
Sázková kancelář Fortuna vytvořila základ pro kursové sázení v celé střední Evropě a patří k největším sázkovým kancelářím v regionu. Na českém trhu funguje již od roku 1990. Fortuna poskytuje jen v ČR denně služby desítkám tisíc klientů, a to jak online, tak i na více než 600 pobočkách. Stávajícím vlastníkem společnosti je investiční skupina Penta, která známou značku dále rozvíjí. Nyní působí Fortuna na 4 evropských trzích. Na sklonku roku 2006 přijala název Fortuna slovenská sesterská firma Terno, v dalších letech Fortuna rozšířila svou působnost také do Polska a Chorvatska.
ProduktPobočkový informační systém - PIS
Správa a evidence majetku - EM
Mascom, s.r.o.
Výrobce a dovozce zařízení pro příjem digitální televize, satelitů, DVB-T set top boxů, televizorů a příslušenství značek Mascom, Finlux, Salora, ProfiGold a Bandridge.
ProduktSystém pro evidenci servisních zakázek - TeamOnline CSS
Internetový registrační systém
SOME Jindřichův Hradec s.r.o.
Prodej a servis zemědělské, lesnické a komunální techniky.
Společnost SOME Jindřichův Hradec s.r.o. byla založena 1.2.1995 a svoji činnost zahájila prakticky od nuly bez podpory zahraničního kapitálu. Během svého vývoje si vytvořila vlastní silné zázemí, vybudovala firemní areál v Jindřichově Hradci a svými aktivitami obchodně pokryla celou Českou republiku. V r.2000 naše společnost založila dceřinou firmu ve Slovenské republice se sídlem v Holíči, v r.2003 pak dceřiné společnosti SOME Sever a SOME Jižní Morava.
Produkt:Objednávkový systém - B2B
Internetový registrační systém
STS Prachatice a.s.
Firma STS Prachatice a. s. je strojírenskou a obchodní firmou s historií vzniku v 50 letech minulého století. Současnou podobu má od 1.1.1994. Firma vyrábí lesnické a zemědělské stroje a zabývá se speciální zakázkovou strojírenskou výrobou. Významné postavení získala v obchodní činnosti s lesnickými a zemědělskými stroji. S výrobním vybavením je schopna vyrábět cenově výhodné strojírenské díly dle přání zákazníků v odpovídající kvalitě. Velká část produkce je orientována do zemí eurozóny. Od roku 2004 je firma držitelem certifikátu ISO 9001.
ProduktObjednávkový systém - Webshop
TeamOnline + BIG BLUE ONE = privátní cloud
Privátní (soukromý) cloud je provozován pouze pro organizaci a to buď organizací samotnou, nebo třetí stranou. Díky tomu přináší vyšší izolovanost od okolního světa. (wikipedia)Argumenty pro provoz privátního cloudu
bezpečnostní - bezpečný provoz
- data uložena u profesionálů na vysoce zabezpečených serverech v moderním datovém centru
- bezpečnostní prvky, které si jednotlivá firma obvykle nedokáže vlastními silami zajistit (vysoká úroveň fyzické i IP bezpečnosti pro zamezení zneužití a ztráty dat)
- nepřetržitý profesionální 24/7/365 dohled a víceúrovňová podpora, každodenní zálohování
- smluvní garantovaná dostupnost serveru SLA 100 %
- kontrola přístupu zaměstnanců – výrazná eliminace bezpečnostních rizik vycházejících z řad vlastních zaměstnanců
- nejvyšší úroveň kvality řešení – HP CloudSystem Matrix, virtualizační platforma VMware
Ekonomické - efektivní a ekonomické řešení IT
- nulové investiční náklady do vlastní infrastruktury, nulové vícenáklady na provoz (zálohované napájení, chlazení, fyzické zabezpečení, zaměstnávání IT specialisty pro správu serveru)
- efektivní využívání výkonu (eliminace naddimenzovaného výkonu serverů - platíte pouze výkon, který skutečně využíváte)
- predikovatelnost nákladů na IT (žádné investiční, pouze provozní náklady), úspora času pro vaše IT specialisty
Ostatní - pohodlné používání
- rychlost zavedení systému ve standardní konfiguraci
- flexibilní přizpůsobení potřebám uživatelů v čase (neomezená škálovatelnost řešení – flexibilní růst společně s firmou, optimalizace výkonu a nákladů na IT dle sezónních potřeb)
- přístup odkudkoliv a kdykoliv – nezávislost na platformě, přístup prostřednictvím webového rozhraní z chytrých telefonů, tabletů, tenkých klientů
- moderní řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy - cloud jako hlavní vývojový trend posledních let v oblasti serverové infrastruktury
BIG BLUE ONE – cloudové řešení společností Casablanca INT, Hewlett Packard, VMware a AMD. Kontaktujte nás, jsme připraveni Vám poskytnout veškeré potřebné informace pro Vaše správné rozhodnutí.
Big Blue One
Pro hosting našich řešení využíváme produkt Big Blue One společnosti Casablanca, který garantuje vysokou spolehlivost.
Služba Service Level Agreement (dále SLA) určuje individuální nastavení úrovně služeb poskytovaných Poskytovatelem Uživateli na základě Smlouvy. Služba SLA je poskytnuta k službám elektronických komunikací poskytovaných Poskytovatelem.
Definice
Sledované období z hlediska SLA – dodržení úrovně služeb se sleduje vždy v průběhu jednoho kalendářního měsíce (resp. jeho odpovídající část v případě že služba byla v daném měsíci zprovozněna, ukončena či přerušena).
Porucha služby – stav, kdy je služba nedostupná nebo prokazatelně nesprávně funguje. Prokázání částečné nefukčnosti je na straně Uživatele.
Částečná nefukčnost – částečnou nefunkčností se rozumí stav, kdy je v poruše pouze část služby, se kterou lze službu využívat s omezením.
Události vyšší moci – do výše uvedené Poruchy služby nejsou započítávány poruchy způsobené vyšší mocí, tj. živelnou pohromou (záplavy, požár, zemětřesení, plošné výpadky rozvodu elektrické energie, apod.), válečným konfliktem, teroristickým útokem nebo jinými podobnými událostmi, jež nastaly nezávisle na vůli Poskytovatele.
Začátek poruchy – je čas jejího ohlášení oprávněným zástupcem Uživatele nebo čas zaznamenaný monitoringem Poskytovatele.
Ukončení poruchy – porucha je ukončena uvedením služby v poruše do minimálně stejného technického stavu, který je definován ve Smlouvě resp. TS dané služby.
Trvání poruchy – doba od Začátku poruchy po Ukončení poruchy. Přerušení poruchy – pokud je při servisním zásahu nutná součinnost Uživatele a ten ji neumožní, není doba, kdy nebyla tato součinnost poskytnuta započítávána do doby Trvání poruchy. O pozastavení bude Uživatel Poskytovatelem informován.
Plánované přerušení – je přerušení služby z důvodu plánovaných prací či údržby infrastruktury Poskytovatele, které je nejméně 5 dní předem oznámeno Uživateli prostřednictvím e-mailu. Provozovatel z důvodu minimalizace dopadů bude tyto činnosti plánovat pouze v nezbytné míře a pokud možno v nočních hodinách. Doba plánovaného přerušení se nezapočítává do součtu trvání poruch v daném měsíci.
Přerušení provozu v případě poruch velkého rozsahu - Poskytovatel může službu kdykoliv přerušit, vždy však Uživateli nahlásí rozsah a předpokládanou dobu přerušení služby. K přerušení služby z důvodu poruch velkého rozsahu dochází za účelem odvrácení škod většího rozsahu, zabránění ohrožení zdraví nebo života. Přerušení provozu se v tomto případě nepovažuje za poruchu a do výpočtu dostupnosti se nezapočítává.
Dostupnost služby – je poměr doby, kdy byla Uživateli služba dostupná bez poruch z důvodu na straně Poskytovatele v rámci celého sledovaného období. Vyjadřuje se v % takto:
Měsíční dostupnost (v %) = [(celková doba v měsíci v hod.) – (součet trvání poruch v daném měsíci)] x 100 (celková doba v měsíci v hod.)
Počet hodin v měsíci je stanoven na 720. Do doby poruchy se pro výpočet garantovaných parametrů nezapočítává doba, kdy byla opětovná funkčnost služby prověřována Uživatelem, a také kdy byl zahájen proces kontaktování Uživatele pro odsouhlasení ukončení poruchy.
Sledované parametry SLA
V rámci SLA jsou sledovány tyto parametry:IP konektivita Casablanca
99,95
ECU
Společnost TeamOnline a.s. postupně provazuje související služby a sdružuje je do komplexnějších a vyladěných balíčků. Přínosem pro klienty jsou kromě sehraného týmu specialistů především nižší náklady v porovnání s tím, když se jednotlivé služby poskytují samostatně.
Od roku 2018 jsme tak kromě ekonomického informačního systému TeamOnline, CLOUDových služeb, doplnili naše aktivity o služby účetní. Síly jsme v této oblasti spojili s renomovanými účetními firmami, které dlouhodobé využívají systém TeamOnline a mají bohaté zkušenosti v účetní a daňové problematice. Tuto službu nabízíme pod společnou obchodní značkou Teamonline. Služba zahrnuje vedení účetnictví, dohled, zpracování účetních a daňových výkazů pro státní správu, zastupování před úřady atd... Spolupracujeme též s daňovými poradci, auditory a právníky.
Jak to funguje:
- Poskytneme Vám náš software TeamOnline, který bude precizně nastaven tak, aby co nejvíce operací probíhalo automatizovaně.
- V programu si budete zpracovávat Vaše doklady typu objednávky, faktury, pracovat s agendou klientů včetně výhod integrovaného CRM modulu.
- O ostatní se již postaráme my.
- Zpracujeme banku, zajistíme párování dokladů, zajistíme složitější účetní operace, připravíme potřebné periodické sestavy atd… Vše pochopitelně v platné legislativě.
- Doklady, například přijaté faktury, je možné do systému nechat poslat e-mailem, takže přímo v programu uvidíte u každé faktury originální PDF náhled.
- Ideální je využít integrovaný nástroj pro schvalování přijatých faktur, objednávek atd. Takže například přímo z mobilu si doklad prohlédnete a vydáte pokyn, že má být dále zaúčtován či připraven do fronty příkazů k úhradě.
- Zajistíme evidenci majetku a jeho nákladových odpisů.
- Sestavíme řádně a včas účetní závěrky.
- Zpracujeme a podání přiznání k DPH, KH, přiznání k dani z příjmů, Intrastat, Eko-kom, Retelu atd...
- Zastoupíme Vás před úřady.
Výhody:
- Vysoká efektivita práce.
- Okamžitý přehled o firmě.
- Výrazná úspora času a peněz, kterou dosahujeme maximálním využitím vlastností systému TeamOnline (automatické operace, inteligentní detekce dokladů, samoučicí mechanismy, plánované sady dokladů, importy, konzultace přímo s autory systému atd.).
Využijete kombinaci našich služeb a plaťte méně
EIS TeamOnline + CLOUD + účetní služby
Informujte se ještě dnes na emailu: admin@teamonline.cz