Informace pro novináře
- Název: TeamOnline
- Specifikace: Ekonomický informační systém, Systém pro řízení vztahů se zákazníky
- Výrobce: TeamOnline a.s.
- Rok uvedení na trh: 2009
- Logo: zip soubor s vektorovými formáty
- Barvy:RGB: 51,153,255 CMYK: 94,40,0,0black, černá 100%
Anotace TeamOnline ERP
znaky (bez mezer: 736) (včetně mezer: 849)
TeamOnline je sada precizně provázaných podnikových nástrojů pro vedení účetnictví, řízení vztahů se zákazníky, obchod, komunikaci, správu dokumentů, koordinaci prodejního týmu a marketing. Uživatelé jsou při práci vedeni přednastavenými vzorovými schématy a zadávají pouze údaje, které systém nemůže jinak odvodit. Použitá technologie umožňuje pracovat bez časového a prostorového omezení a věnovat se tak plně rozvíjení silnějších a trvalých obchodních partnerství. Vše je zabaleno do lehké a přehledné internetové aplikace, vybavené bezpečnostními prvky proti vnitřním i vnějším útokům. Tím je odstraněna závislost na operačním systému a program lze pohodlně provozovat na OS Windows, Linux nebo Apple. Název produktu je odvozen od hlavní přednosti systému - pracovat týmově bez časového a prostorového omezení. Stránky produktu: www.teamonline.cz
Anotace TeamOnline CRM
znaky (bez mezer: 839) (včetně mezer: 966)
Systém pro řízení vztahů se zákazníky TeamOnline CRM je určen především pro společnosti zabývající se poskytováním služeb či produktů, kdy se před i po uzavření obchodního případu předpokládá delší vývoj vztahu s klientem. V rámci vznikající příležitosti, později obchodního případu, lze sdružovat a archivovat veškerou komunikaci (telefonáty, maily), plánovat a delegovat aktivity (úkoly, schůzky), vytvářet varianty nabídek, návrhů smluv (generovaných do kancelářského balíku dle šablon) a koordinovat průběh plnění celého případu. Systém obsahuje vlastní nástroj na modelování cenotvorby, tvorbu objednávek a fakturační modul, včetně řešení záloh a sledování úhrad. Modul Marketing pomůže při práci s cílovými skupinami zákazníků, rozpočty a marketingovými kampaněmi. Kromě kvalitního přehledu o zákaznících umožní TeamOnline CRM také lépe poznat vlastní firmu a přispět tak k optimalizaci stávajících procesů, vzájemné zastupitelnosti a zvýšení efektivity práce.