Pozáruční technická podpora
TeamOnline Software Maintenance
1. Proč koupit Software Maintenance?
- Vždy nejnovější verze produktu.
- Přímočará a pružnější distribuce novinek od výrobce k uživateli.
- Zajištění legislativně a funkčně plynulého udržování systému.
- Čím více modulů klient používá, tím je aktualizace software cenově výhodnější.
- Výdaje za nové verze softwaru jsou zcela předvídatelné a naprosto přesně plánovatelné co se týče nákladů i časování.
- Snadnější koordinování a plánování instalací mezi uživatelem a našimi pracovníky.
- Zjednodušený systém objednávání.
2. Platnost Software Maintenance
- Koupí produktu získává zákazník automaticky Software Maintenance na 1 rok (12 měsíců) od data registrace produktu.
- Po uplynutí této doby je možno službu prodloužit na další 1 nebo 2 roky.
3. Co je obsahem Software Maintenance?
- Služba zahrnuje přístup k aktuálním verzím produktu. (Instalaci smí provádět osoba proškolená minimálně A01 administrátor systému)
- Přístup do aplikace TeamOnline HELPDESK.
- Zvýhodněná cena servisních služeb a programátorských prací (sleva 10%).
- Hotline (základní varianta SLA1/rozšířená varianta SLA2/přidělený konzultant SLA3).
- SLA1 - Řešení událostí funkčního charakteru (program nepracuje dle definovaných pravidel v nápovědě). Reakční doba zahájení řešení maximálně 48 hodin od nahlášení události přes systém Helpdesk či na telefonní číslo +420 270 005 676.
- SLA2 - Možnost bezplatně volat technikovi na mobilní telefon v rozsahu 120 minut měsíčně. Reakční doba zahájení řešení je maximálně 4 hodiny od nahlášení události. Cena služby je 4700,- bez DPH / měsíc k základní ceně software maintenance.
- SLA3 - Oproti SLA2 jsou součástí navíc pravidelné prohlídky a kontroly systému včetně návštěv v prostorách klienta. Cena a rozsah služby je stanovena na základě servisní smlouvy po dohodě s klientem.
4. Co se stane v případě, že Software Maintenance vypršelo?
- Po vypršení platnosti Software Maintenance je možné nadále s omezením používat produkt v poslední verzi vydané před vypršením vašeho Software Maintenance.
- Pokud není zakoupeno Software Maintenance, lze jej dokoupit a registrovat zpětně i za uplynulé roky. Software Maintenance se vždy naváže přesně 1 rok od data vypršení původního Software Maintenance.
5. Cena Software Maintenance
- Cena Software Maintenance na 1 rok je vypočítávána z aktuální ceníkové ceny zakoupených licencí.